DCV speler Carlo de Reuver scoort de 2-1 tijdens de match tussen DCV en Nieuw-Lekkerland. De wedstrijd eindigt in 3-3. Foto: Stephan Tellier
met twee korte video’s

Nieuw-Lekkerland heeft ontlopen nacompetitie niet meer in eigen hand

Wedstrijdverslagen Fotoseries 976 keer gelezen

KRIMPEN A/D IJSSEL • Na het 3-3 gelijkspel heeft Nieuw-Lekkerland het ontlopen van de nacompetitie on lijfsbehoud niet meer in eigen hand.

Actiebeeld van de voetbalwedstrijd tussen DCV en Nieuw-Lekkerland op het complex van DCV in Krimpen aan den IJssel. De wedstrijd eindigt in 3-3.
Blije spelers van DCV na de wedstrijd tegen Nieuw-Lekkerland. De wedstrijd eindigt in 3-3.
Blije gezichten bij de spelers van DCV na de wedstrijd tegen Nieuw-Lekkerland welke eindigde in 3-3.