Foto: Studio Kontakt Mediapartners

Invaller Bart Goesten in slotfase slagvaardig voor Jan van Arckel

WELL • Jan van Arckel hoefde tegen Well op sportpark De Hoef niet heel diep te gaan. Met een minimale inspanning werd het 0-3 voor de ‘Jantjes’. In een poule met ook nog GVV’63 en Kerkwijk gaat de kersverse zaterdagclub vooralsnog aan de leiding.

Tomas Fliervoet zette Jan van Arckel voor rust op 0-1. Melle Goesten tekende voor de 0-2. Trainer Giel Goesten liet in de slotfase zijn broer Bart invallen. Hij kopte meteen de 0-3 binnen.

De ervaren Well-oefenmeester Ron Laros heeft een piepjonge spelersgroep tot zijn beschikking. “Wij hebben ons tegen dit sterke Jan van Arckel kranig geweerd. Ik ga rustig met dit team aan de slag. Daar nemen we tijd voor.”

Goesten stond na afloop niet te juichen. “Dit was van onze kant niet goed, hoor. Het was heel matig wat wij op de mat legden. Jammer, want wij hebben een goede oefenperiode achter de rug. Toch winnen wij ruim en dan mag ik natuurlijk niet echt klagen.”