• DSC - DBN'22 (2-3).
• DSC - DBN'22 (2-3). Foto: Gerald van Zanten

DSC begint te slap aan de wedstrijd en incasseert nieuwe nederlaag

Wedstrijdverslagen Fotoseries 786 keer gelezen

KERKDRIEL • DSC heeft een probleem. De ploeg begint telkens heel matig aan de eerste helft en komt dan na rust net te kort om een achterstand te repareren. Tegen DBN’22 was het weer het oude liedje. De gasten kwamen eerst op 0-2 waarna DSC er niet in slaagde DBN’22 nog in te halen, 2-3.

“Natuurlijk onderkennen mijn spelers het belang van de wedstrijd. Maar wij geven aanvankelijk niet thuis. Wij komen overal een stapje te laat en staan dan bij rust met 0-2 achter”, verzuchtte trainer Robin Verheijden.

Na de pauze gaf DSC wel vol gas. Na acht minuten was het 1-2 door Wessel Theuwis, maar de 1-3 viel daar te snel overheen. Met nog twintig minuten op de klok werd het door Lucas Flier 2-3 en was er hoop op de gelijkmaker. Bij DSC overheerst nu de wetenschap dat de ploeg vanaf minuut één vol gas moet geven. Het moet nu te vaak eerst fout gaan voor de ploeg wakker geschud wordt.

• DSC - DBN'22 (2-3).