Moeizame zege Peursum op SSW

DORDRECHT • Op het kunstgrasveld in de Dordtse Zeehaven hadden de Giessenburgers het niet gemakkelijk. “Een moeizame, maar wel terechte overwinning”, oordeelde Peursum-trainer Hans Harmans.

“Ondanks de slechte weersomstandigheden speelden we vrij aardig, met een 0-2 ruststand als gevolg. Door doelpunten van Robin de Bruijn en Jurre Nomen.”

Na de warme thee maakte SSW de aansluittreffer, maar vrij snel daarna vergrootte Mitchell Huisman de marge. Opnieuw kwam SSW dichterbij met de 2-3.

“Het duurde te lang voor we de wedstrijd beslisten, pas in de slotfase wist Jurre Noomen vanaf elf meter de bevrijdende 2-4 te maken. Overigens maak ik mij de meeste zorgen om de geblesseerd uitgevallen Robin de Bruijn. Maar zien of hij er volgende week in de topper tegen VVAC bij kan zijn.”