SPV’81 verrast WDS in blessuretijd

DRIEBRUGGEN • SPV’81 won in Driebruggen met 2-4 van WDS, dat na rust een 0-2 achterstand goed maakte, maar alsnog de kous op de kop kreeg.

,,Deze zege is een teamprestatie van jewelste,” vertelde SPV-trainer Kenneth Nelstein euforisch. ,,Een benutte strafschop van Stijn Achterberg en een eigen doelpunt zette ons op een riante voorsprong. WDS kwam in de tweede helft sterk terug. Wij kwamen zwaar onder druk te staan. Ik geloof dat de thuisclub wel 30 corners mocht nemen. We haalden ballen van de lijn en paal en lat voorkwamen tegendoelpunten, die uiteindelijk in de slotfase toch vielen. Na de 2-2 stond tien man van WDS klaar om naar voren te stormen. Sander Koolwijk hield het hoofd koel en zette ons weer op voorsprong. Deze dreun kwam WDS niet meer te boven. Koolwijk schoot daarna nog een keer raak.”