Foto: Studio Kontakt Mediapartners

Jan van Arckel blijft op jacht naar de koploper tegen De Braak op 0-0 steken

AMMERZODEN • Jan van Arckel had graag het gat met koploper BES wat verder willen dichten. Door de 0-0 tegen De Braak blijft het verschil in de winterstop vijf punten. De eerstvolgende wedstrijd is wel uit bij BES.

Jan van Arckel-trainer Giel Goesten kon toch wel leven met het doelpuntloze gelijkspel. Beide ploegen hadden kansen op doelpunten maar waren niet scherp in de afronding.

De ‘Jantjes’ scoorden twintig minuten voor het einde via Nick van Velzen wel een op het oog zuivere treffer. De gasten uit Helmond werden echter gered door hun grensrechter, die de treffer afvlagde. Jan van Arckel, dat in de competitie tweehonderd dagen ongeslagen is, ontvangt zaterdag Roda Boys/Bommelerwaard in het bekertoernooi.