BRC ontdoet zich in tweede helft van Kerkwijk

BEESD • BRC had weinig moeite met Kerkwijk, hoewel het voor rust bepaald niet soepel ging. Na de moeizame eerste helft haalde Hans Kroeze in de tweede helft de trekker over en scoorde de 1-0. BRC verzuimde om nog verder afstand te nemen.

Trainer Ben Frehe was duidelijk: ‘De eerste helft was niet goed genoeg bij ons. Onze keeper, Mario Baars, hield ons in de wedstrijd met onder andere een spectaculaire redding. We waren in de eerste helft niet scherp genoeg.”

“Dat hebben we in de rust de spelers duidelijk proberen te maken. En dat hielp, want de tweede helft ging veel beter. We zaten er bovenop en kregen veel kansen. We scoorden maar één keer. Maar het gaat om de punten de komende wedstrijden.’”