N.I.V.O.-Sparta - Tricht 3-1
N.I.V.O.-Sparta - Tricht 3-1 Foto: M. Oomen

Frenk Schaap schiet Nivo Sparta met twee treffers vanaf elf meter naar winst op Tricht

Wedstrijdverslagen Fotoseries 3.238 keer gelezen

ZALTBOMMEL • Nivo Sparta leek met twee treffers voor rust aanvankelijk gemakkelijk weg te lopen van Tricht, waar vorige week trainer Jacob van Zanten onverwacht opstapte. Een late strafschop besliste het duel uiteindelijk definitief, 3-1.

De thuisclub demarreerde via een doelpunt van Frenk Schaap, een strafschop nadat Iain Brands was neergehaald, en een volley van Mo Nikbakht vlot naar 2-0. Tricht kwam nog terug naar 2-1, maar in de slotfase was er na vermeend hands bij Tricht opnieuw een strafschop en opnieuw was het Schaap, nu voor de 3-1.

Trainer Niels Blom: “Wij hadden nog wel kansen op meer, maar met deze 3-1 ben ik tevreden. Wij blijven keurig meedoen bij de beste vijf. Wie weet wat er nog inzit dit seizoen.”

N.I.V.O.-Sparta - Tricht 3-1