GDC klopt Zwaluwe op basis van goede eerste helft

EETHEN • GDC revancheerde zich zaterdag tegen Zwaluwe voor de deceptie met 5-0 een week eerder tegen Sparta'30. Tegen Zwaluwe werd het 2-0.

Het was vooral de uitstekende eerste helft van GDC, die het verschil maakte. Al in de zevende minuut opende Joost van Rooijen de score met de 1-0. Halverwege de eerste helft verdubbelde Tom van Rijswijk naar 2-0.

Vervolgens liet Menno Schouten na de score verder op te trekken. Na de rust werd het vooral een fysieke strijd met weinig kansen.

• GDC - Zwaluwe (2-0).