• Stolwijk - Ammerstol.
• Stolwijk - Ammerstol. Foto: John Wijntjes

Stolwijk boekt tweede zege tegen Ammerstol

Stolwijk won op basis van een goede eerste helft verdiend met 3-2 van Ammerstol.

Jelle Verkade opende de score, waarna Ammerstol-doelman Guido de Gruijter in de fout ging. ,,Dat was een verlaat Sinterklaascadeautje van onze keeperstrainer, die verder een prima wedstrijd speelde," grapte Stolwijk-trainer Robin van der Hulst. ,,Zelf gaven we weinig kansen weg."

In de tweede helft kwam Ammerstol via een rake strafschop dichterbij, maar de thuisclub stelde snel orde op zaken, De mee opgekomen Koen van de Wolff pikte na een geblokt schot van een ploeggenoot de bal op en passeerde De Gruijter.

,,Alleen in de slotfase drong Ammerstol aan," merkt van der Hulst nog op. ,,Vlak voor het eindsignaal viel de tweede Ammerse treffer na een scrimmage voor ons doel."