SV Meerkerk doet goede zaken in Lekkerkerk

LEKKERKERK • Tegen een in de ogen van SV Meerkerk-oefenmeester Gerrie Schaap iets te fysiek spelend Lekkerkerk boekten zijn pupillen een lekkere overwinning.

"We zijn redelijk met hun tactiek omgegaan, tegen een ploeg die de punten duidelijk moet schrapen. Bij ons thuis speelden ze nog frivool en met veel beweging, daar was vandaag weinig meer van terug te zien", aldus Schaap.

Hij zag Sander Slomp voor en Daan van der Leun na rust scoren. Genoeg om met drie punten op zak richting de Alblasserwaard te rijden. "Na de 0-2 zijn we niet meer in problemen geweest, zonde dat we de voorsprong niet verder wisten uit te bouwen. De komende weken hoop ik dat de selectie weer op orde komt, want door een flink aantal blessures is het nu wat krapjes."