Leerdam Sport met tien man niet langs Well

WELL – Leerdam Sport wist ook niet bij hekkensluiter Well te winnen: 2-2. De Leerdammers speelden bijna de hele wedstrijd met tien man na een wel erg opmerkelijke vroege rode kaart voor Juarth Leihitu.

"Hij zou op de bank beginnen, maar omdat Youssef Boudou niet op tijd was, begon Juarth in de basis. Dat hebben we tijdens de warming-up bij de scheidsrechter aangegeven", zei trainer Yoni Sahertian. "Na tien minuten wees iemand van Well hem er op dat er een speler in het veld stond die niet in de basis op het wedstrijdformulier stond. De telefoon van de scheidsrechter moest erbij gehaald worden en daarna gaf hij Juarth rood. Heel vreemd allemaal."

Met tien man kwam Leerdam Sport aan de leiding toen Efrath Malawauw een vrije trap snel nam en ineens scoorde. Na de 1-1 in de tweede helft maakte Joshua Cohen de 1-2. Nadat ook de thuisploeg een rode kaart had gekregen, viel alsnog de 2-2.