Opnieuw winnend GVV’63 al voor de thee klaar met nog wel tegenstribbelend ONI

'S-GRAVENMOER • GVV'63 won de lastige uitbeurt bij ONI met 1-3 en stijgt steeds verder op de ranglijst. "Wij krijgen straks twee interessante thuiswedstrijden tegen BLC en GDC, met daartussen de uitbeurt bij Haaften. Daarna zullen wij zien waar wij echt staan", blijft trainer Denny van Geffen realistisch.

Feit is wel dat GVV'63 in de tweede periode een geweldige serie heeft neergezet met uit 9 wedstrijden liefst 22 punten. "Normaal gesproken pak je daar echt wel een periodetitel mee, maar GDC deed het nog net iets beter."

Van Geffen praat liever niet over de zeven spelers binnen zijn selectie van twintig die niet beschikbaar zijn, want het gaat hem om de spelers die tegen ONI wel inzetbaat waren. "En die hebben het prima gedaan."

Al na drie minuten deelde GVV'63 door een treffer van Maverick van Maaren aan het vorig seizoen onverslaanbare ONI een eerste tik uit, 0-1. Acht minuten later gleed Michel Kooijman door de Brabantse linies en werd hard aangepakt. De bal ging op de stip en is een klusje voor Jeffrey van der Meijden, 0-2. Op slag van rust counterden de gasten via een treffer van Michel Kooijman naar de 0-3 stand bij de thee.

De thuisclub leefde door een benutte strafschop even op, 1-3, maar verder liet GVV'63, dat nu op plaats twee staat, het niet komen.