Tricht houdt Drechtstreek van eerste overwinning af (3-3)

TRICHT • Lang leek het erop dat Drechtstreek zijn eerste overwinning van het nog prille seizoen zou binnenslepen in de uitbeurt tegen Tricht. De Papendrechters rekenden echter buiten invaller David van Zoelen en zijn trefzekerheid. In de tweede helft slaagde de Tricht-aanvaller erin een 1-3 achterstand te corrigeren tot de 3-3 eindstand.

Via Ties van Aggelen (2x) en Joey Hakkesteeg (benutte strafschop) was Drechtstreek er eerder in de wedstrijd in geslaagd een vroeg opgelopen achterstand om te buigen tot een 1-3 voorsprong. Toch ging het nog mis. Het was doelman Laurens Rotman die de Papendrechters (bij wie Patrick Tukker met een rode kaart werd weggestuurd) voor nog erger behoedde door in de slotfase de een na de andere fraaie redding te verrichten.