Eerste overwinning voor Rhelico na thriller

Rhelico heeft met 4-3 gewonnen van OSC’45 uit den Bosch. Het was een ware thriller met doelpunten en rode kaarten. Uiteindelijk had Rhelico een man en een doelpunt meer aan het einde van de wedstrijd.

Rhelico kwam al na tien minuten op een 1-0 voorsprong door een doelpunt van Ferry van Asch. Maar binnen een minuut scoorde OSC’45 de gelijkmaker. Voor rust scoorde Sander de Noom de 2-1 voor de thuisclub. Maar ook dit was van korte duur, want de Boschenaren maakte meteen hierna de 2-2.

Grimmiger
Na rust werd het spel wat grimmiger. Allereerst kwam de thuisclub met tien man te staan toen Maxim van Asch uit het veld werd gestuurd wegens natrappen. OCS’45 profiteerde hiervan en scoorde meteen de 3-2.

Maar Rhelico toonde veerkracht. Na een mooie voorzet van Ferry van Asch schoot Sander Noom de gelijkmaker binnen. De gasten moesten met negen man verder toen kort achter elkaar twee Bosschenaren uit het veld werden gestuurd. Uiteindelijk profiteerde Rhelico hiervan want tien minuten voor tijd wees de scheidsrechter naar de stip toen Glenn van Gelderen werd gevloerd in het strafschopgebied. Bas van Rijnsbergen schoot deze penalty onberispelijk binnen.