Nipte nederlaag Rhelico, trainer Van Steijn wel tevreden over het spel

RUMPT • Rhelico heeft het net niet gered. In Rumpt werd nipt met 2-3 verloren van SV TOP.

In de eerste twintig minuten had Rhelico geen grip op het middenveld. TOP kwam na een mooie aanval op een 0-1 voorsprong. Tien minuten daarna was het 0-2. Uit een corner van de TOP caramboleerde de bal in het doel.

Na wat omzettingen op het middenveld bij Rhelico ging de thuisclub beter spelen. Tien minuten voor rust resulteerde dit in een doelpunt. Uit een corner schoot aanvoerder Kylian Heemskerk de 2-1 binnen.

In de tweede helft drukte Rhelico de Ossenaren verder naar achteren. Met succes, want na een mooie aanval scoorde Sander Noom de 2-2. Helaas maakte tien minuten later de spits van SV TOP de winnende.

Ondanks dit verlies was Trainer Adrie van Steijn erg tevreden over het spel. “Vorige week tegen Beesd waren we niet onszelf, maar deze wedstrijd hebben we laten zien wat we kunnen tegen een zeer goede tegenstander.”