Foto: Wijntjes Fotografie

Remco Mulders matchwinnaar voor Dilettant

KRIMPEN A/D LEK • Remco Mulders werd zaterdag weer eens luid bejubeld door zijn Dilettant-ploeggenoten nadat hij de enige treffer had weten te produceren tegen streekgenoot Schoonhoven: 1-0.

“De punten zijn lekker binnen”, glimlachte Dilettant-trainer Edward Knook na afloop van de regioderby. “We hadden ons goed voorbereid op dit duel en Schoonhoven een paar keer bekeken. Toch waren we in het eerste kwartier nog wat zoekende naar de juiste manier om deze tegenstander te bestrijden. Daarna kantelde de wedstrijd langzaam maar zeker onze kant op en kregen we de betere kansen. Na een aantal kansen onbenut te hebben gelaten sloeg Dilettant zeven minuten voor tijd toe via Mulders. “Een verdiende overwinning”, aldus Knook.