Schoonhoven opnieuw fors onderuit

Schoonhoven verloor met 2-6 van kampioenskandidaat Hardinxveld en blijft op de laatste plaats staan.

Binnen drie minuten prijkte de 0-1 door een Schoonhovense blunder achterin op het scorebord. ,,Daarna pakten we het goed op,” vertelde Schoonhoven-trainer Raymond van der Kort. ,,Gerwin Neven bracht ons langszij en de kans op 2-1 diende zich aan.

Mo El Harracha schoot de bal helaas tegen de lat en uit de daarop volgende tegenaanval werd het 1-2. Toen gingen de ‘koppies’ even hangen en stond het bij rust 1-4. Tevens werd El Harracha uit de wedstrijd geschopt en ik ben bang dat ik hem voorlopig moet missen.

In de tweede helft bleven we knokken voor een beter resultaat. Daar moet ik mijn elftal een compliment voor geven. Jasper de Leede kwam nog tot scoren.”