Herovina redt het net niet

In Herwijnen verloor Herovna met 1-2 van de nummer 2 GSC/ODS. De thuisclub kwam nog op een 1-0 voorsprong, maar in de tweede helft scoorden de gasten uit Dordrecht twee keer.

GSC/ODS was in eerste helft nauwelijks gevaarlijk. Het enige wapenfeit van de gasten uit Dordrecht was een bal op de lat. Herovina kwam in de 18e minuut aan de leiding door topschutter Kevin Steenbruggen. Hij kopte via een afgeslagen voorzet de 1-0 binnen. Vlak hierna had Coen de Ridder 2-0 op de schoen. Maar hij schoot in het zijnet.

Vijf minuten na rust kwam GSC langszij. Hierna kregen de gasten nog een aantal kansen maar telkens redde de Herwijnense keeper Rik Verploegh. Uiteindelijk scoorden GSC/ODS een kwartier voor tijd de winnende. Herovina kwam nog met 10 man te staan toen Mark Muller met twee keer geel het veld af moest.