RESTANT

Leerdam Sport redt het net niet tegen SV Noordeloos

LEERDAM • Op de eigen grasmat slaagde Leerdam Sport niet om op gelijke hoogte met SV Noordeloos te komen. Na een inhaalrace, die begon met een 1-3 achterstand, stond het scorebord op 3-4.

“Het is net niet gelukt”, zag Leerdam Sport-trainer Paulo Lopulalan. “In de slotminuut werd nog een goal van Desmond Main afgekeurd, anders hadden we wel gelijkgespeeld.”

Overigens begonnen de Glasstadbewoners slecht aan de resterende 35 minuten. Via een door Robin van der Graaf benutte strafschop leek er geen vuiltje aan de lucht voor Noordeloos; 1-4.

“Maar binnen een minuut scoorde Leerdam Sport 2-4 (goal van Laffeyette Leerdam – TS) en verzuimden wij niet te blijven voetballen. In feite maakten we het ons zelf onnodig moeilijk”, oordeelde Sv Noordeloos-coach Raymond Sponselee na afloop.

Met nog 20 minuten op de klok bracht Ray Kant de spanning volledig terug met zijn 3-4. “Met vier spitsen hebben we Noordeloos volledig onder druk gezet, maar helaas de gelijkmaker werd niet geteld. Toch houd ik aan deze avond een goed gevoel over. Zonder wissels op de bank heeft mijn ploeg 35 minuten geknald”, aldus Lopulalan.

Uiteraard was collega Sponselee ook tevreden. “Zeven punten uit de laatste drie wedstrijden. De witte zakdoekjes zijn weer opgeborgen.”