• Roda Boys - WNC (1-3).
• Roda Boys - WNC (1-3). Foto: Gerald van Zanten

WNC ten koste van Roda Boys naar laatste 64

AALST • WNC heeft zich dinsdagavond ten koste van streekgenoot Roda Boys geplaatst voor de laatste 64 in het districtsbekertoernooi. In de volgende ronde speelt de Waardenburgse eersteklasser uit tegen Oirschot Vooruit.

In Aalst won WNC met 1-3 van tweedeklasser Roda Boys. De Waardenburgers speelden een goede wedstrijd en kwamen na twintig minuten op een 0-1 voorsprong door een doelpunt van Kay van den Boogaard.

In de tweede helft liet WNC de bal goed rondgaan. Dat resulteerde in een 0-3 voorsprong door doelpunten van Yunus Efe en Mirel Ibrahimovic. Een paar minuten voor tijd scoorde Roda Boys tegen via Armand Selmani, maar WNC kwam niet meer in de problemen.

Het enige minpunt van deze avondwedstrijd was dat Jesse Dibbets in de eerste helft met een hamstringblessure uitviel. Het lijkt er op dat WNC hem een tijdje moet gaan missen.