ASH doet zichzelf tekort

NOORDELOOS • In Noordeloos speelde ASH 2-2 gelijk tegen de plaatselijke vereniging. Deze stand was in de rust al bereikt. Trainer Gilbeto Smit was enigszins teleurgesteld. “We hebben twee punten verloren in plaats van één gewonnen.”

Na zes minuten stonden de gasten uit Hellouw al met 1-0 achter, maar zes minuten daarna tekende Arnoud van Arendonk voor de gelijkmaker. Jens Duizer zette ASH vijf minuten later op voorsprong met een schitterende actie. Duizer kwam naar binnen en schoot de 1-2 onhoudbaar in de verre hoek. Helaas voor de gasten ging men met een 2-2 stand rusten. Noordeloos kwam drie minuten voor de thee langszij.

De tweede helft was ASH de meest voetballende ploeg en was het wachten op de 2-3, maar die kwam niet. Het ontbrak bij ASH vandaag aan de afronding.

Met dit gelijkspel blijft ASH meedoen in de bovenste regionen. Het staat op een nette vierde plek, één punt achter de nummer twee GSC. Koploper IFC is voor iedereen al uit zicht.