Foto: Stockfoto 123RF

Nipte 2-3 oefennederlaag MVV’58 tegen SC Everstein

METEREN • De oefenmatch tussen de derdeklassers MVV’58 en SC Everstein eindigde zaterdag in een nipte 2-3 overwinning voor de gasten uit Everdingen. Na een 0-2 achterstand kwam MVV’58 nog tot 2-2 langszij, maar uit een fraaie vrije trap greep SC Everstein alsnog de winst.

Door een verwaaid schot dankzij de stevige wind werd Meterens keeper Rick van Ginkel voor rust gepasseerd en kwam de thuisclub met 0-1 achter. Snel na het tweede doelpunt (0-2) van SC Everstein had MVV’58 een antwoord via een tegentreffer van Pim Verheijke: 1-2.

Robin Jager zorgde na de pauze voor de 2-2 gelijkmaker, maar twintig minuten voor tijd bracht een mooie vrije trap de bezoekers met 2-3 de zege in dit vrij gelijkopgaande duel.

Rick den Besten

Hoofdredacteur Kontakt Mediapartners, (sport)redacteur/fotograaf Het Kontakt Alblasserwaard, webmaster Regio-Voetbal.