Doelpuntenfestijn tussen Focus’07 en SC Everstein eindigt gelijk

CULEMBORG • SC Everstein is op bezoek bij buurman Focus’07 niet verder gekomen dan een gelijkspel. In Culemborg werden de supporters getrakteerd op acht goals die keurig over beide teams verdeeld werden: 4-4.

Er stonden net drie minuten op de klok toen de thuisploeg al met 2-0 voor stond. Hierna werd Everstein wakker en zorgde Victor Snoek voor de 2-1. Toch zou voor rust ook nog de 3-1 vallen voor de thuisclub.

Na rust tapten de bezoekers uit een ander vaatje. Men toonde meer lef en ging beter voetballen. Dit resulteerde in de 3-2, 3-3 en 3-4 van Joran het Lam, Bjorn Stathi en nogmaals Joran het Lam. Toch zou het niet genoeg blijken voor de winst. Vlak voor tijd maakte Focus nog 4-4.

“Onze slechte start doet ons uiteindelijk de das om. De tweede helft speelden we uitstekend en mogen we het uiteindelijk niet meer weggeven. We hebben vandaag twee punten verloren”, sprak Remko Versteeg na afloop.