Leerdam Sport’55 vergeet potje uit te halen bij ZBC’97

ZWIJNDRECHT • Leerdam Sport’55 heeft op bezoek nummer twee ZBC’97 nagelaten om voor een stuntje te zorgen. De bezoekers hadden het betere van het spel, maar vergaten zichzelf te belonen: 2-1.

“Als er één ploeg recht had op de overwinning vandaag, dan waren wij het wel”, zei Glenn Callor (Leerdam Sport) na afloop. We speelden een goed positiespel en durfden risico’s te nemen. Hun winnende goal is ook buitenspel, al wil ik me daar niet achter verschuilen. We maken in de aanloop naar die goal zelf een fout en hadden het duel al moeten beslissen.”

Bij rust was het 1-0. Na een uur maakte Lafayette Leerdam de gelijkmaker, waarna de bezoekers in de slotminuut de deksel toch nog op de neus kregen.