De Alblas-Groot-Ammers
De Alblas-Groot-Ammers Foto: Richard van Hoek

Bekeroverzicht West-Alblasserwaard: alleen Alblasserdam en De Alblas niet door

WEST ALBLASSERWAARD • De clubs in de West Alblasserwaard hebben een goede score neergezet in de poulefase van de districtsbeker. Alleen Alblasserdam en De Alblas zijn niet door naar de volgende ronde; Nieuw-Lekkerland, Papendrecht, De Zwerver en Drechtstreek wel, al kan Drechtstreek theoretisch gezien op doelsaldo nog achterhaald worden door Hardinxveld.

Nieuw-Lekk..

De Alblas-Groot-Ammers