• GDC - Heukelum (2-0).
• GDC - Heukelum (2-0). Foto: Eric Schröder - GDC

Heukelum ‘vergeet’ te scoren en verliest met 2-0 van GDC

Wedstrijdverslagen Fotoseries 1.083 keer gelezen

EETHEN • Heukelum verloor met 2-0 van GDC. Het was een wedstrijd met twee gezichten. GDC was in de eerste helft de bovenliggende partij. Na rust had Heukelum de grootste kansen.

Heukelum wist de eerste helft te overleven. GDC had grote kansen, maar wist de trekker niet over te halen.

Na de rust had Heukelum levensgrote kansen. Toch kwam GDC in de 65e minuut op voorsprong. Hierna miste Heukelum een grote kans. Vanaf vijf meter werd voor een leeg doel naast geschoten. Dertig seconden later scoorde GDC aan de andere kant 2-0.

Heukelum-trainer Ton Delfgou kon leven met de nederlaag. “Als je kijkt naar de wedstrijd, was een gelijkspel terecht geweest. Maar in de rust hadden we ook met 4-0 achter kunnen staan.”

• GDC - Heukelum (2-0).