• Drechtstreek - GJS (0-1).
• Drechtstreek - GJS (0-1). Foto: Piet van Beest

Drechtstreek nipt onderuit tegen GJS

PAPENDRECHT • Drechtstreek heeft van GJS met 0-1 verloren. Bart Toom had echter meer zorgen om iets anders.

"Kort voor tijd viel Ties van Aggelen uit en moest met de ambulance mee", baalde de trainer. "Bij een luchtduel kwam hij verkeerd terecht op zijn sleutelbeen en we denken aan een breuk. Dan is hij dit seizoen niet meer inzetbaar lijkt me."

Drechtstreek speelde misschien niet best maar had in de eerste helft wel de kansen om de voorsprong te grijpen. Mark Kunst kopte vanuit een corner tegen de onderkant van de lat en Van Aggelen en Thijs den Dunnen misten oog in oog met de vijandelijke doelman.

"Vervolgens zorgde één onoplettendheid voor de enige treffer van de dag", zag Toom. "Terwijl als je zelf die kansen wel afmaakt krijg je een heel andere wedstrijd. Een gelijkspel had meer verdiend geweest vond ik. Deze wedstrijd had geen winnaar op moeten leveren. Maar goed, wat de laatste tijd mee zat zat nu eens tegen."

• Drechtstreek - GJS (0-1).