• Ammerstol - Haastrecht (0-2).
• Ammerstol - Haastrecht (0-2). Foto: John Wijntjes

Ammerstol geeft Haastrecht goed partij

AMMERSTOL – Ammerstol kreeg in de heenwedstrijd een stevig pak slaag van runner up Haastrecht, maar zaterdag was op sportpark De Snackert van krachtsverschil geen sprake. Niettemin was Haastrecht iets slagvaardiger voor het doel en ging de zege met 0-2 naar het team van trainer Marco Versloot.

Zijn collega Rieny Looren de Jong was absoluut niet ontevreden over het spel en de inzet van zijn ploeg. ,,Over de eerste helft was wel wat aan te merken, maar in de tweede helft hebben we Haastrecht teruggedrongen en snakten zij naar het einde. Als we de 1-2 binnen schieten wil ik nog wel eens weten hoe het na 90 minuten was geëindigd."

Daarmee gaf de trainer van Ammerstol het enige manco aan bij de rood-witten: scoren lukte niet, ook al was Rob van Woerkom twee keer dicht bij een doelpunt. Het zat de beroepsmilitair echter niet mee.

Haastrecht stond na 20 minuten met 0-2 voor door treffers van Stephan Bakker en Marnix Dongelmans. Daarna stokte de machine en trachtte Haastrecht het resterende deel van de wedstrijd te overleven. Doelman Rob de Wit stak in grote vorm en hield de geel-zwarten op de been.

• Ammerstol - Haastrecht (0-2).