Offday Dilettant

KRIMPEN A/D LEK – Na de 5-1 zege op IJsselmonde vorige week leek Dilettant rijp voor herstel, maar dat kwam er tegen Groote Lindt beslist niet uit. De wisselvallige ploeg van trainer Djilmar Lawansuka verloor in Zwijndrecht met duidelijke cijfers: 3-0.

Deze stand stond reeds na 20 minuten op het scorebord. De haperende defensie van Dilettant was niet bij machte de aanval van Groote Lindt te ontregelen. Bij de rood-witten kwamen in de tweede helft drie nieuwe spelers in het veld, maar die wijziging leverde geen noemenswaardige verandering op in het stroeve spel van Dilettant.