• Zwaluwe - GVV'63 (1-3)
• Zwaluwe - GVV'63 (1-3) Foto: Gijs van Tuijl - Gameren

Winnend GVV’63 pakt draad weer op na dipje

GAMEREN – De eerste twee duels van 2020 leverden nog geen driepunter op voor GVV'63, maar de derde wedstrijd bleek scheepsrecht te zijn. Op bezoek bij Zwaluwe werd een 1-3 overwinning geboekt.

In eigen huis maakte Zwaluwe overigens nog wel de eerste goal. Daarna zorgde Daniel Bouma met het hoofd voor de 1-1. GVV'63 boog de achterstand nog voor rust zelfs om naar een voorsprong, dankzij een doelpunt van Michel Kooijman. In de tweede helft was diezelfde Kooijman ook verantwoordelijk voor de 1-3, waarmee de overwinning binnen was. Zwaluwe maakte het duel af met tien man, na een overtreding op Maverick van Maaren.

Door de zege blijft GVV'63 in de tweede periode in het kielzog van koploper GDC, op slechts twee punten afstand. Volgende week krijgt de formatie van trainer Denny van Geffen bezoek van MVV'58.

• Zwaluwe - GVV'63 (1-3).