Nick van Gameren (vv Beesd)
Nick van Gameren (vv Beesd) Foto: Jeroen de Bruin/ DBRN Fotografie

Beesd veegt OSC’45 met 10-1 van het veld

BEESD • Wat twee weken terug niet lukte tegen FC Drunen gebeurde deze wedstrijd wel. Laagvlieger OSC’45 werd wel weggespeeld door Beesd.

Jarno van de Water zette de thuisclub al in de 3e minuut op een 1-0 voorsprong. Vijf minuten later deden de Bosschenaren iets terug en scoorden de gelijkmaker. Het duurde nog tot vijf minuten voor rust tot Beesd op stoom kwam. Nick van Gameren en Sven van de Broek zette de 3-1 ruststand op het bord.

In de tweede helft ging Beesd helemaal los. Van de Water, van Gameren en Sven van de Broek scoorden alle drie nog een keer. Verder maakte Nick van der burg er twee en Jorn en Sven van de Broek beiden één.

Volgens leider Bertus Bronk is dit een mooie opsteker voor de kraker tegen Rhelico.