Brederodes geeft overwinning uit handen tegen Focus’07

VIANEN • Brederodes heeft de inhaalwedstrijd tegen Focus’07 gisteravond niet om kunnen zetten in een overwinning. In eigen huis stond de ploeg kort na rust voor met 3-1, maar liet het de bezoekers alsnog terugkomen.

Focus begon scherper aan de wedstrijd en kreeg twee goede kansen, waarna Brederodes zich herpakte en meer grip kreeg. Het resulteerde na twintig minuten in de 1-0 van Amin Amestoun en vlak voor rust viel ook de 2-0. Doelpuntenmaker was Shamrock Vrutaal.

Aansluitingstreffer
Vlak na rust maakten de bezoekers uit Culemborg de aansluitingstreffer, maar twee minuten later zorgde Shamrock Vrutaal met zijn tweede treffer weer voor een marge van twee. Een zege leek in de maak voor de thuisploeg, maar rond het uur spelen kreeg het toch twee tegentreffers te verwerken. Doelman Rick Leeman zag er hierbij niet goed uit.

In het restant van de wedstrijd golfde het spel op en neer, zonder dat er grote kansen werden gecreëerd. Gescoord werd er dus ook niet meer en dus bleef het bij, een voor Brederodes teleurstellende, 3-3.