WNC blijft ongeslagen na winst op SC Feyenoord

WAARDENBURG • WNC blijft het goed doen in de vierde divisie. In Waardenburg werden de amateurs van Feyenoord met 2-1 verslagen. Door deze overwinning staat WNC op een vierde plek, twee punten achter lijstaanvoerder ODIN’59.

Het gehavende WNC (Jesse Dibbets en Roman Rahmani waren geblesseerd) kwam sterk uit de startblokken. De Waardenburgers kwamen al vroeg op een 1-0 voorsprong. In de 10e minuut schoot Nehemia Sanaky uit een ingestudeerde corner de bal in de bovenhoek. Hierna hadden de machteloze Rotterdammers meer balbezit maar WNC gaf geen krimp.

De tweede helft was een minuut oud toen Mirel Ibrahimovic tegen de Rotterdamse keeper op schoot. Maar een minuut later was het toch 2-0. Een voorzet van de sterk spelende Kay van den Boogaard werd strak ingekopt door Eyoub Allaoui.

Strafschop..