Nieuw-Lekkerland pakt punt bij Heerjansdam

HEERJANSDAM • Nieuw Lekkerland pakte een punt (0-0) bij Heerjansdam en blijft door dit resultaat in de middenmoot meedraaien.

Het was een wedstrijd die niet bol stond van de hoogtepunten. Beide keepers blonken uit en dan vooral Nieuw Lekkerland-goalie Nick de Vries, die steeds beter in vorm raakt.

Tim van der Zee kreeg in een 1-tegen-1 situatie de beste kans voor Nieuw Lekkerland, maar kon zijn inspanning niet met een goal belonen en bleef de  eindstand op 0-0 steken.

Ondanks het feit dat er volgende week nog een competitiewedstrijd op de rol staat -thuis tegen koploper SHO- wordt er door de groenwitte brigade nu al reikhalzend uitgekeken naar The Old Firm de wedstrijd over twee weken tegen De Zwerver.