Unitas na rust overlopen door HSC’21

HAAKSBERGEN • Het is Unitas niet gelukt om weer eens een overwinning te behalen. Over 90 minuten gezien kon er ook geen aanspraak op worden gemaakt.

In de eerste helft ging de strijd tegen HSC’21 nog gelijkop, maar in de tweede helft werd Unitas overlopen en bleek zodoende kansloos.

Unitas kreeg in de eerste helft drie opgelegde kansen via Jeremy van Uunen (zijn lob ging over), Robert Mutzers (die alleen voor de keeper werd gezet maar naast schoot) en Medhanie Habtemariam, die ook alleen voor de keeper verscheen. Hij raakte de keeper, maar niet het net.

HSC’21 scoorde wél in de eerste helft. Een voorzet van hun linkerkant werd slecht verdedigd en Wessel Witbreuk kon van 16 meter doeltreffend uithalen.

Voor de rust bleef de strijd redelijk gelijkop gaan en bleef het 1-0.

Na de rust leek het net of Unitas met andere spelers kwam opdraven óf HSC’21 had een metamorfose ondergaan. Feit is dat Unitas er niet meer aan te pas kwam en nog drie goals moest slikken.

In de 62e minuut een steekbal door het midden en weer was het dezelfde speler die kon scoren. Twee opeenvolgende counters in de 89e en 90e minuut zorgden ervoor dat het 4-0 werd.

Volgende week krijgt koploper Gemert de roodbroeken op bezoek en… je weet het maar nooit. Aanvang wedstrijd 14.00 uur.

(verslag: GVV Unitas)