Asperen thuis te sterk voor Peursum

ASPEREN • Asperen heeft in eigen huis gewonnen van Perusum. Gerard Breider maakt op slag van rust de 1-0, waarna Ruben Boet na een uur de 2-0 maakte. Na 71 minuten maakten de bezoekers het weer even spannend, maar Gerard Breider maakte met zijn tweede van de avond aan alle onzekerheid een einde: 3-1.

Asperen-trainer Jeffrey Kleijn vond dat zijn ploeg terecht had gewonnen: “We zaten er vanaf het begin bovenop en waren beter in de duels. Ik denk dat het voor de neutrale kijker een leuke wedstrijd was vanavond. Wij raken nog een keer de paal en de laat, maar zij hebben ook nog een bal op de kruising. Het tempo lag de tweede helft ook redelijk hoog. Er kwamen wat meer ruimtes en die hebben we benut.”